Кәсіби оқытудың болашақ мұғалімдерін оқыту жүйесіне практикалық көзқарастың мәні

Авторлар

  • Мельник Тарас Андреевич

##semicolon##

працеология, працеологиялық көзқарас, кәсіптік оқыту, болашақ мұғалім, жоғары мектеп, болашақ мұғалімдерді оқыту жүйесі, оқу үдерісі, болашақ мұғалімнің тұлғасы.

Аңдатпа

Экономикалық, әлеуметтік, демографиялық және экологиялық сипаттың өзгеруіне және жаһандық өзгеруіне
байланысты жоғары білім берудің кәсіптік білім беруін ұтымды етудің жаһандық үрдісі болашақ кәсіби білім беру
мұғалімдерінің тұжырымдамалық түсініктерімен байланысты оңтайлы шешімдерді үнемі іздестіруді қолдайды. Білім
беру қызметтері нарығының дамуының жалпы динамикасы заманауи қоғамның, әсіресе, жоғары бәсекеге қабілетті
нарықтық экономикада өз міндеттерін атқаруды талап ететін жас ұрпақтың талаптары мен талаптарын айқын түрде
қанағаттандырмайтындығына сүйене отырып, жүйедегі осындай тәсілдерге назар аударудың толық объективті
қажеттілігі бар кәсіби біліктілігін қалыптастыруға ықпал ететін оқыту, болашақ кәсіптік оқыту мұғалімдерінің жеке
басын анықтау.
Мақалада кәсіптік оқытудың келешек мұғалімдерін оқыту жүйесіне практикалық көзқарас енгізудің ерекшеліктерін
қысқаша таныстыруға арналған. Икемділік пен кең қолданылатын тақырыпқа працеологиялық көзқарасты зерделеу
мақсатында педагогиканың басқа салаларында осы көзқарасты іске асыру мысалдары қарастырылады. Практикалық
көзқарасты пайдалы педагогикалық технология ретінде егжей-тегжейлі зерделеу негізінде кәсіби оқытудың келешек
мұғалімдерін даярлау жүйесінде працеологиялық көзқарасқа тән ерекшеліктер тізімін құруға болады.

##submission.downloads##

Жарияланды

2022-01-26

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМДАРЫ