Еңбекті қорғауды қалыптастыруды бағалау болашақ мамандардың құзыреттері жоғары оқу орындарында дайындық процесінде

Авторлар

  • С. В. Дембицкая, О, В. Кобылянский, В. М. Пугач

##semicolon##

кәсіптік білім, еңбекті қорғау құзыреттілігі, жоғары білім, құзыретті бағалау, анық емес логика, Цукамото алгоритмі, техникалық, экономикалық және педагогикалық мамандықтар.

Аңдатпа

Соңғы кездері жоғары білім беруді жаңарту жөніндегі әдістемелік нұсқауларға сәйкес болашақ мамандарды даярлауда құзыреттілікке негізделген тәсіл жиі қолданылуда. Нәтижесінде, жалпы кәсіби құзыреттілік және оның ішінде еңбекті қорғау құзыреттілігін қалыптастыру деңгейлерін бағалаудың тиімді әдістерін әзірлеу және негіздеу қажеттілігі туындады. Еңбекті қорғау құзыреттілігін құрайтын әрбір құрамдас бөліктің қалыптасу деңгейі мен оның тұтастай қалыптасуы арасындағы байланыс сызықтық емес екені белгілі, сонымен қатар жеке құрамдас бөліктердің жоғары деңгейде қалыптасуы оның қалыптасуының кепілі болып табылмайды. жалпы еңбекті қорғау құзыреттілігінің жоғары деңгейінде болашақ мамандар. Жалпы еңбекті қорғау құзыреттілігін және оның жеке құрамдас бөліктерін қалыптастыру деңгейлерін бағалаудың осы мәселесін шешу үшін анық емес логикалық алгоритмдерді (Цукамото алгоритмі) пайдалану ұсынылады және оны практикалық жүзеге асыру механизмі ұсынылған. Болашақ мамандардың еңбекті қорғау құзыреттілігін диагностикалау әдістемесі әзірленді, ол осы тұжырымдаманың мазмұнының көп өлшемділігіне негізделген және оның құрылымының көпкомпонентті сипатын (білім, белсенділік және мотивация блоктары) ескереді. студенттердің оқу кезеңінде еңбекті қорғау пәндерін оқудағы жеке жұмыстарының нәтижесі ретінде.

Ұсынылған әдістеменің тиімділігі техникалық-экономикалық және педагогикалық бейіндегі жоғары оқу орындарында сыналған. Техникалық-экономикалық және педагогикалық мамандықтар бойынша «магистр» білім деңгейіне үміткерлердің еңбекті қорғау құзыреттілігін қалыптастыру деңгейін диагностикалау дәстүрлі әдістеме және авторлар ұсынған әдістеме бойынша жүргізілді. Жүргізілген эксперимент айтылған теориялық болжамдардың сенімділігін растады.

##submission.downloads##

Жарияланды

2022-07-01

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМДАРЫ