Әртүрлілікке бойлау: Семей қаласының жалпы білім беретін мектептерінің 7-сынып оқушыларына арналған ағылшын тілі оқулықтарындағы жазбаша тапсырмалардың түрлері

Авторлар

  • Дюсекенова И. М., Кабдоллин Г.К.

##semicolon##

TEFL, ағылшын тілі оқулықтары, жазбаша тапсырмалар, жазбаша тапсырмалар түрлері, жазбаша тапсырмалардың тиімділігі, жазу дағдысы, орта мектептер

Аңдатпа

Бұл зерттеуде Семей қаласындағы жалпы білім беретін мектептердің 7-сынып оқушыларына арналған ағылшын тілі оқулықтарында кездесетін жазбаша тапсырмалар түрлерінің ауқымы қарастырылған. Зерттеу жазбаша жаттығулар оқушылардың жазу дағдысы мен тілді меңгеруіне қалай әсер еткенін бағалау үшін екі оқулықты арнайы қарастырады. Салыстырмалы талдау арқылы зерттеу жалпы тапсырма үлгілерін анықтайды және осы жаттығулардың күшті және әлсіз жақтарын бағалайды және Семейдегі ағылшын тілінде білім беру контекстінде оқыту стратегиялары туралы құнды түсініктерді ұсынады. Қорытындылар ағылшын тілін оқытуды жақсартуға ұмтылатын мұғалімдер мен оқу жоспарын әзірлеушілер үшін негізгі мақсат – оқу дизайны мен мазмұнын таңдаудағы мақсатты жақсартулар арқылы студенттердің тілді меңгеру нәтижелерін оңтайландыру үшін ресурс болып табылады. Бұл зерттеу Семей қаласының білім беру ортасындағы студенттердің қажеттіліктеріне бейімделген тілді оқытудың тиімді әдістемелері туралы үздіксіз диалогқа ықпал етеді

##submission.downloads##

Жарияланды

2024-06-10

Журналдың саны

Бөлім

ФИЛОЛОГИЯ ҒЫЛЫМДАРЫ