АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҒЫНДАҒЫ АУДАРМА ГРАММАТИКА МЕН СӨЗДІК ҚОРДЫ ДАМЫТУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ

Авторлар

  • Аккалиева А.Ф., Тохтарова Ж.А.

##semicolon##

аударма әдісі, дәстүрлі әдіс, грамматика, сөздік қор, Ағылшын тілі шет тілі ретінде

Аңдатпа

Бұл зерттеу ағылшын тілін шет тілі ретінде оқитын сегізінші сынып оқушыларының сөздік қоры мен грамматикасын жақсарту үшін дәстүрлі тікелей оқыту әдісімен салыстырғанда аударма әдісінің тиімділігін зерттейді. Квази-эксперименттік зерттеу аясында 54 оқушы екі топқа бөлінді: біреуі тікелей оқыту әдісін, екіншісі аударманы қолдана отырып оқытылды. Мұғалімдер жартылай құрылымдық сұхбаттарға қатысты, ал екі топ алдын-ала және кейінгі тестілеуден өтті. Нәтижелер аударма әдісін қолдана отырып оқыған топтың өз көрсеткіштерін 25% - ға жақсартқанын көрсетті, ал дәстүрлі әдіс тобының жақсаруы 16% - ды құрады. Сапалы деректер аударма тобындағы оқушылардың жоғары мотивация, сенімділік және белсенділік көрсеткенін көрсетеді. Бұл нәтижелер аударма ағылшын тілін шет тілі ретінде оқытудың тиімді құралы бола алатындығын, сөздік қорын, грамматикалық білімді және олардың практикалық қолданылуын жақсартуға ықпал ететіндігін көрсетеді.

##submission.downloads##

Жарияланды

2025-03-11

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМДАРЫ