ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН БАСҚАРУДЫҢ САНДЫҚ ҚҰРАЛДАРЫ: ОЛАР СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨНІМДІЛІГІНЕ КӨМЕКТЕСЕДІ МЕ, ӘЛДЕ КЕДЕРГІ КЕЛТІРЕ МЕ? ШӘКӘРІМ УНИВЕРСИТЕТІНІҢ 4 КУРС СТУДЕНТТЕРІНІҢ МЫСАЛЫНДА
##semicolon##
управление домашними заданиями, цифровые инструменты, продуктивность, Google Classroom, Trello, Gamma, управление временемАңдатпа
Цифрлық дәуірде үй тапсырмаларын басқару Trello, Google Classroom, Moodle, Gamma және жасанды интеллектке негізделген қосымшалар сияқты платформалардың интеграциясымен айтарлықтай өзгерді. Бұл зерттеу олардың Шәкәрім университетінің төртінші курс студенттеріне әсерін қарастырып, олардың өнімділік, ұйымдастыру және уақытты басқарудағы рөлін бағалайды. Зерттеуде аралас әдістер қолданылды, соның ішінде сауалнамалар, академиялық үлгерімді талдау, сұхбаттар және эксперименттік зерттеулер. Нәтижелерге сәйкес, Google Classroom ең көп қолданылатын платформа болып табылады (80%), одан кейін Trello (45%), Notion (30%) және Moodle (25%). Студенттердің 68%-ы уақытты тиімді басқаруға қол жеткізгендерін айтса, 50%-ы әлеуметтік желілердің алаңдататын әсеріне тап болған. Gamma академиялық мазмұнды құрылымдауда пайдалы деп танылды, дегенмен кейбір студенттер оны үйренудің күрделілігін атап өтті. Бұл зерттеу цифрлық сауаттылықты арттыру және академиялық жетістіктерге қол жеткізу үшін үй тапсырмаларын басқаруда теңгерімді тәсіл қолданудың маңыздылығын көрсетеді.