Жоғары оқу орнында және мектепте химияның оқу процесіндегі физика мен химияның өзара байланысы

Авторлар

  • Ибраева Людмила Сәбитқызы
  • Абдуллина Анар Данияровна

##semicolon##

пәнаралық байланыс, оқу құралы, бағдарламалық сұрақтар

Аңдатпа

Бұл мақалада сипатталады пәнаралық байланыс физика және химия жоо-да және мектепте. Мұғалімнің үздіксіз
білім беру үдерісіне белсенді қосылуы оның шығармашылық әлеуетін дамытудың басты шарты болып табылады:
оның құзыреттілігі мен педагогикалық оқуы, оның әлеуметтік және кәсіптік ұтқырлығы, оның азаматтық
ұстанымы мен жеке тұлғаның кәсіби маңызды қасиеттері. Бұл пәнаралық байланыстарға (МПС) үлкен рөл жатады.
Оқушылардың білім сапасын арттырудың дидактикалық шарты және білім алушылардың диалектикалық ойлауын
дамытудағы оқытудың рөлі ретінде мектепте және ЖОО-да МПС жүзеге асыру қажеттілігі күмән тудырмайды.
Көптеген зерттеулер физика мен химияның қазіргі заманғы оқу бағдарламаларының келіспейтінін;
жаратылыстану пәндері циклі үшін ортақ заңдар, теориялар түсініктерін түсіндіру бірлігінің, сондай-ақ олардың
қалыптасуындағы сабақтастықтың болмауын көрсетті.; онда табиғат құбылыстары арасындағы өзара
байланыстың нашарлығы, оқушылардың жаратылыстану-ғылыми цикл пәндері бойынша білім алушыларының
білімі бытыраңқы болуына әкеп соғады. Оларда қоршаған ортаның даму заңдылықтарын ғылыми түсіну,
Мектептегі жаратылыстану ғылымдарының негіздерін оқу кезінде алған білімдерін кешенді қолдана білу қабілеті
жоқ.
Бұл кемшіліктерді жеңуде жоғары оқу орны мен мектепте жаратылыстану ғылымдарының негіздерін
оқытудың дәстүрлі қалыптасқан жүйесі жағдайында пәнаралық байланыстарды ашу және осындай тақырыптарды
оқыту әдістемесін зерделеу үлкен рөл атқарады.

##submission.downloads##

Жарияланды

2022-01-27

Журналдың саны

Бөлім

ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ҒЫЛЫМДАРЫ