Инклюзивті оқыту жағдайында бастауыш сынып мұғалімдерінің инновациялық ісәрекетке дайындығын қалыптастырудың әдіснамалық негіздері.

Авторлар

  • Донец Виталий Григорьевич

##semicolon##

модель, жаңашылдық, бастауыш сынып мұғалімдері, инклюзивті білім.

Аңдатпа

Мақала инклюзивті білім беру жағдайындағы бастауыш сынып мұғалімдерінің инновациялық ісәрекетке дайындығын қалыптастырудың әдіснамалық негіздерін таңдауды негіздеудің өзекті
мәселесіне арналған. Мақалада төрт кезеңдік педагогикалық эксперименттің нәтижелері
келтірілген (аналитикалық-диагностикалық, анықтаушы, қалыптастырушы және тиімдіжалпылама), оның барысында ұйымдастырылған, диагностикалық және әдістемелік шаралар
кешені өткізілді. Эксперимент барысында біз инклюзивті білім беру жағдайында бастауыш сынып
мұғалімдерінің инновациялық іс-әрекетке дайындығын қалыптастыру үшін автор жасаған модельді
қолдандық. Эксперименттің нәтижелері бойынша бастауыш сынып мұғалімдерінің инклюзивті
білім берудегі инновациялық қызметіне дайындығының критерийлері (мақсат, білім, жедел, түзету
және ерікті), олардың көрсеткіштері мен деңгейлері (бастауыш, орташа, жеткілікті және
шығармашылық) анықталды. Есептеу нәтижелері инклюзивті білім беру жағдайында бастауыш
сынып мұғалімдерінің инновациялық іс-әрекетке дайындығы деңгейінде айтарлықтай
статистикалық айырмашылықтар бар деген қорытынды жасауға мүмкіндік берді. Бұл нақты оқу
үрдісінде оқылған дайындығына мақсатты әсер ету мүмкіндігі туралы болжамды растады.

##submission.downloads##

Жарияланды

2022-01-27

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМДАРЫ