Жарнаманың мақсаттары мен маңыздылығы

Авторлар

  • Жұбатқан Гүлдана Маратқызы
  • Аман Күлнар Панабекқызы

##semicolon##

жарнама, бренд, жарнама беруші, тұтынушылар, сатып алушы, клиент, сұраныс.

Аңдатпа

Мақалада қазіргі жарнаманың мақсаты мен маңыздылығы түсіндіріледі. Жарнама бәріне, соның ішінде
балалар мен жастарға, үлкендерге арналған. Жарнаманы түсіну - маркетингтің маңызды бөлігі. Қазіргі
бәсекелестік ортада жақсы жарнама маңызды. Бүгінгі күні бірқатар жарнамалар теледидарда, газеттерде, банер
түрінде көшеде және т.с.с. орналастырылады. Кейбір жарнамалар радиодан да беріледі. Тіпті автобус пен такси
автокөліктерінде де жазылған жарнама бар. Интернет қазіргі таңда біздің өміріміздің ажырамас бөлігі болып
табылады. Оның әртүрлі веб-сайттарда пайда болатын бірнеше жарнамалары бар. Бұл әртүрлі бұқаралық
ақпарат құралдарының түрлерін және ең қолайлы әдістер мен қосымшаларды қолдану арқылы жасалады.
Жарнамалық зерттеулер дегеніміз - бұл науқанның сәтті және тиімді өтуіне әкелетін нақты тақырыпты егжейтегжейлі зерттеу. Жарнамалық зерттеулер сонымен қатар жарнама науқанының сәттілігін оның аудиториясына
әсерін өлшеу және брендтің имиджін құру немесе жақсарту арқылы анықтайды. Зерттеулер сонымен қатар
мақсатты аудиторияны қызықтыратын шығармашылық идея жасауға көмектеседі. Нарыққа шығар алдында
идея нарыққа шыққанға дейін көптеген қайталанулар мен жетілдірулерден өтуі мүмкін.

##submission.downloads##

Жарияланды

2022-01-27

Журналдың саны

Бөлім

ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ