Жоғары білім жүйесінде инклюзивті орта құру ерекшеліктері.

Авторлар

  • Дембитская София Витальевна
  • Баранецкая Елена Сергеевна

##semicolon##

инклюзивті білім, инклюзивті жоғары оқу орындары, ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттер, білімнің дамуы, жеке білім траекториясы.

Аңдатпа

Таңдалған тақырыптың өзектілігі барлық азаматтар үшін сапалы жоғары білімге тең қолжетімділікті
қамтамасыз ету туралы заңнамалық актілер ережелерінің қарама -қайшылықтарымен және оларды іске асыру
тетіктерінің тиімсіздігімен, білім беру саясатының қоғам мен қоғамды ізгілендіруге бағытталғандығымен
негізделеді. ерекше қажеттіліктері бар адамның құндылықтарынан бас тарту.
Мақаланың мақсаты – жоғары оқу орындарында инклюзивті білім берудің жұмыс істеу проблемаларын
теориялық тұрғыдан талдау және оларды жою жолдарын табу.
Отандық және шетелдік ғылыми қоғамдағы инклюзивті білім берудің қазіргі жағдайына теориялық
талдау. Теориялық зерттеулер мен жеке тәжірибе негізінде жоғары білім берудің инклюзивті білім беру
ортасын қалыптастырудың тұжырымдамалық тәсілдері ұсынылады. Студенттердің жоғары сапалы жоғары
білім алуға тең құқықтарын қамтамасыз етудің негізгі шарттарының қатарында мыналар басымдыққа ие: білім
беру ортасының сәулеттік, ақпараттық және әлеуметтік қолжетімділігі, студенттердің қажеттіліктеріне
бейімделген материалдық-техникалық базаны құру, инклюзивті ортада жұмыс істеуге дайындалған білікті
ғылыми және педагогикалық кадрлардың болуы. Инклюзивті білім беруді енгізу үшін шешілуі тиіс жоғары
білім беруді нормативтік, білім беру, әдістемелік және ұйымдастырушылық және кадрлық қамтамасыз етуге
байланысты мәселелер кешені анықталды.
Біз әрі қарайғы ғылыми зерттеулердің болашағы жоғары оқу орындарында инклюзивті білім беру моделін
құру және оны іске асыру жолдарын әзірлеу деп ойлаймыз.

##submission.downloads##

Жарияланды

2022-01-27

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМДАРЫ