Жоғары оқу жұмыстарына қашықтықтан білу новациялық технологияларын кірістеу ерекшеліктері

Авторлар

  • Пугач Виталина Николаевна
  • Пугач Сергей Сергеевич

##semicolon##

мамандарды дайындау;қашықтықтан оқыту технологиялары;жоғары оқу орындары;инновациялық технологиялар;пандемиялық білім;оқыту процесін жетілдіру.

Аңдатпа

Басталған зерттеудің өзектілігі мынада: заманауи ақпараттық технологиялар жоғары білім берудің оқу
үдерісінің деңгейін жоғарылатудың жаңа перспективаларын ашады. Ғылыми әдебиеттерді талдау пандемияның
таралу жағдайына және білім беру саласындағы мемлекеттік саясатқа байланысты қашықтықтан оқыту белсенді
қалыптасу сатысында екенін айтуға мүмкіндік берді. Қашықтықтан оқытудың негізгі артықшылықтарына
мыналар жатады: білім құнын төмендету, көптеген студенттерді бір мезгілде оқыту, әр түрлі ақпарат көздеріне
қол жеткізу мүмкіндігі, заманауи құралдарды, электронды кітапхана қорын қолдану арқылы білім сапасын
арттыру, студенттерді жетілдіру.
Шығармашылық қабілеттер мен кәсіби дағдыларды дамытатын өзіндік жұмыс. Қашықтықтан оқытудың
кемшіліктері - оқу үдерісін ұйымдастырудағы қиындықтар, мұғалім мен оқушының тікелей қарым -
қатынасының жоқтығы, техникалық кедергілер, мұғалімдердің дайындық деңгейінің сәйкес келмеуі мен
талапкерлердің ақпараттық мәдениетінің төмендігі. Дәстүрлі және қашықтықтан оқытудың үйлесуі ұлттық білім берудің қазіргі даму кезеңінде өзекті болып табылады. Мақалада қашықтықтан оқытудың инновациялық
технологиялары (қашықтықтан оқыту мен семантикалық веб -технологиялардың бірігуі, жаңа онлайн -
платформалардың дамуы, қашықтықтан жұмыс жасаудың авторлық құқық құралдары, жұмыс процестеріне
еліктеу, қашықтықтан ойын технологияларын, бұлтты технологияларды қолдану), олардың мүмкіндіктері мен
ауқымы.
Дистанциялық технологияларды қолдану тәжірибесін зерттеу мен жалпылау негізінде кәсіби дайындықты
жетілдіру жолдары ұсынылды. Біз әрі қарай ғылыми зерттеулердің келешегін қашықтықтан оқыту арқылы
кәсіптік оқыту мазмұнын жетілдіру моделін негіздеуде көреміз.

##submission.downloads##

Жарияланды

2022-01-27

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМДАРЫ