Continuity of preschool and primary education

Авторлар

  • Джанбубекова Мейрамгуль Зейнгабуловна
  • Тусипжанова – Шагирова Акмарал Темирбековна

##semicolon##

мектепке дейінгі білім беру, бастауыш мектеп, сабақтастық, жеке қасиеттерге арқа сүйеу, екі жақты пайда

Аңдатпа

Мақалада мектепке дейінгі білім беру мен бастауыш білім берудің сабақтастығының маңызы және
тәрбие процесінің әдістері мен формаларында сабақтастықты қалай жүзеге асыруға болатыны жайлы
ұсыныстар берілген. Мектепке дейінгі тәрбие - білім берудің алғашқы сатысы. Мектепке дейінгі білім берудің
мақсаттары мен міндеттері мемлекеттік білім беру саясатында белгіленген мақсаттарға негізделген. Бұл
мектепке дейінгі білім беру мекемесі мен бастауыш мектеп арасындағы сабақтастықты орнатуға негіз болады.
Сабақтастықтың көрінісі - балабақша мен бастауыш сыныптарда балаларды тәрбиелеу мен оқытудың
міндеттері, мазмұны, формалары мен әдістері арасындағы байланысты орнату болып табылады. Бастауыш
мектепте шындықтың әртүрлі салаларындағы балалардың білімін одан әрі кеңейту және тереңдету жүреді,
білімді теориялық тұрғыдан түсіну, ғылыми ұғымдарды қалыптастыру басталады. Мектепке дейінгі білім беру
бағдарламасының білім беру салаларының мазмұнын жүзеге асырудан, ғылымға негізделген бастауыш білім
беру бағдарламасының пәндік салаларын игеруден басталады

##submission.downloads##

Жарияланды

2022-01-27

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМДАРЫ