Horeca секторы: интернет-дүкендер тарату логистикасы арнасы ретінде

Авторлар

  • А.А. Муханбетова

##semicolon##

Horeca секторы, интернет-дүкен, электронды сауда, ақпараттық технологиялар, дистрибутивтік логистика.

Аңдатпа

Бұл мақалада Horeca секторының мәселелері қарастырылады, оның ішінде қонақжайлылық және
тамақтану қызметтері сегменті бар. Бүкіл әлемдегідей, Horeca секторы да Қазақстан үшін маңызды сала болып
табылады. Ұлттық экономика министрлігі жанындағы Статистика комитеті ұсынған статистикалық мәліметтер
осыны растайды. Бұл сала өзінің одан әрі дамуын алуы керек, және бұл жағдайда интернет-дүкендер B2B
секторындағы сатылымның одан әрі өсу құралы ретінде қарастырылады, олар тұтынушыларға дайын өнімді
жеткізуге мүмкіндік беретін тарату логистикасының тиімді арнасы ретінде әрекет етеді. Ресейдегі ғана емес,
сонымен қатар Қазақстандағы ресейлік интернет-дүкендердің жетістігі адамды онлайн-сауданың жаңа деңгейге
көтерілу қажеттілігі туралы ойлауға мәжбүр етеді.

##submission.downloads##

Жарияланды

2022-01-27

Журналдың саны

Бөлім

ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ