Соғыс жылдарындағы білім беру саясаты және оны жүзеге асыру (Семей облысының мысалында).

Авторлар

  • Байпейісова Гүлнар Мұхаметқалиқызы
  • Рамазанова Фердания Сержанқызы

##semicolon##

саясат, білім, соғыс, мектеп, Семей облысы

Аңдатпа

Жұмыста Ұлы Отан соғысы жылдарындағы мектептегі білім беру жүйесінің партиялық-мемлекеттік
басшылығының тәжірибесі зерттелген. Осы мемлекеттік бағдарламаны әзірлеу және оны жүзеге асыру
қарастырылып отырған барлық кезеңдегі білім беру саясатының негізгі мазмұны болды. Кеңестік саясат пен
әлеуметтік практика идеологияны, дүниетанымды, мәдениетті, қоғамдағы білім мен тәрбиені ең қатал
партиялық бақылауға қойды. Білім беру саясатындағы кеңестік тәжірибе тарихын талдау өзімен бірге ғылыми,
танымдық және практикалық болжамдарды осы уақытқа дейін алып жүреді.Бүгінгі таңда тарихи-мәдени
мұраны зерттеу және қайта жаңғырту мәселесі Қазақстандағы мемлекеттік саясаттың тақырыбы болып тұрған
кезде, аймақтық тарихты жан-жақты зерттеу мен ғылыми талдаудың маңыздылығы жетілген.Соғыс кезеңіндегі
Семей облысының білім беру саласының даму тарихын зерттеуге ғылыми қызығушылық кеңестік кезеңнің
көптеген аспектілерін қайта қарауға және Кеңес мемлекетінің саясатын бағалауға байланысты
көрінеді.Зерттеудің өзектілігі сонымен қатар проблеманы шешудің республикадағы білім беру қатынастарының
қазіргі жүйесін реформалау міндеттеріне қатысты қолданбалы мәні бар екендігінде.Білім беру мәселелерін
тұжырымдау мен шешудің тарихи тәжірибесін түсіну республикадағы білім беруді жаңартудың қазіргі заманғы
саясатын ескере отырып, жаңа заманауи білім беру модельдерін құруға мүмкіндік береді.

##submission.downloads##

Жарияланды

2022-01-27

Журналдың саны

Бөлім

ТАРИХ ҒЫЛЫМДАРЫ