«ЖАРНАМА ТУРАЛЫ» ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЗАҢЫ: ОНЫ ӨЗГЕРТУ МҮМКІНДІКТЕРІ
##semicolon##
жарнама, бұқаралық ақпарат құралдары, интернет-ресурс, ақпаратАңдатпа
Мақалада «Жарнама туралы» Қазақстан Республикасының Заңына талдау жасалады. Зерттеудің мақсаты «Жарнама туралы» Қазақстан Республикасының заңын жетілдіру үшін ұсыныстар мен ұсынымдар беру болып табылады.
Бұл үшін салыстыру, формальды құқықтық және құрылымдық талдау тәсілдері, мәселелі-теориялық зерттеу тәсілі қолданылды.
##submission.downloads##
Жарияланды
2022-10-10
Журналдың саны
Бөлім
ЗАҢ ҒЫЛЫМДАРЫ