ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА БОЛАШАҚ ЗАҢГЕРЛЕРДІ ҚҰҚЫҚТЫҚ ДАЙЫНДАУДЫҢ КОНЦЕПТУАЛДЫҚ НЕГІЗДЕРІ

Авторлар

  • Пугач В. Н.

##semicolon##

кәсіби жоғары білім, құқықтық дайындық, дидактикалық принциптер

Аңдатпа

Заманауи қоғамдық дамудың тез өзгеретін жағдайында жоғары оқу орындарындағы оқу-тәрбие процесін жетілдіру жолдарын іздестіру әр түрлі білім саласы ғалымдарының өзекті мәселесі болып табылады. Экономикалық жүйе мен мемлекеттік институттардың тиімді жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін кәсіптік оқыту процесінде болашақ «Құқық» саласының мамандарында кәсіби міндеттерді шешу үшін қалыптасқан құзыреттіліктерді ғана емес, сонымен қатар бекітілген нормативтік актілерге және әрбір нақты жағдайға құқықтық жауап беруге байланысты қоғамдағы әртүрлі наразылық жағдайларының (экономикалық, саяси және т.б.) дамуы мен салдарын болжау мүмкіндігі.

Болашақ заңгерлерді жоғары оқу орындарында құқықтық даярлаудың тұжырымдамалық негіздерін анықтау үшін Украинадағы құқық саласындағы болашақ мамандарды кәсіби даярлаудың мәселелері мен ерекшеліктері туралы ғылыми және ғылыми-әдістемелік әдебиеттерге талдау жасалды. Аралас оқыту жағдайында жоғары оқу орындарында болашақ заңгерлерді құқықтық дайындаудың тұжырымдамалық негіздерін әзірлеу келесі негізгі аспектілерді ескере отырып жүзеге асырылды: кәсіби, әлеуметтік, тұлғалық.

Зерттеу нәтижелері бойынша төрт деңгейде аралас оқыту жағдайында болашақ заңгерлерді жоғары оқу орындарында құқықтық даярлау жүйесін жаңғыртудың ғылыми-педагогикалық негіздерін көрсететін тұжырымдамалық принциптер әзірленді: әдістемелік, теориялық, технологиялық-технологиялық. жобалау және әдістемелік. Аралас оқытудың ерекшеліктерін одан әрі зерттеу перспективалары көрсетілген.

##submission.downloads##

Жарияланды

##submission.updatedOn##

##submission.versions##

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМДАРЫ