ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУ ОРЫНДАРЫНДА 015 «КӘСІПТІК БІЛІМ БЕРУ» МАМАНДЫҒЫ БОЙЫНША МАМАНДАРДЫҢ КӘСІБИ ДАЙЫНДАУ ПРОЦЕСІН МОДЕЛЬДЕУ

Авторлар

  • С. В. Дембицкая, А. В. Кобылянский, С. С. Пугач

##semicolon##

жоғары оқу орындары, кәсіптік оқытуды жетілдіру, білім беруді дамыту, оқу үрдісінің моделі, кәсіптік білім

Аңдатпа

Зерттеу мәселесінің өзектілігі өндірісті ғана емес, сонымен қатар оқу қызметін де тиімді жүзеге асыра алатын мамандарды дайындаудың өзектілігінде. Украинада мұндай мамандарды дайындау бірінші (бакалавр) және екінші (магистратура) деңгейлері үшін жоғары білім беру стандарттарына сәйкес жүзеге асырылады, білім саласы 01 – «Білім/Педагогика», 015 мамандығы – «Кәсіптік білім ( мамандықтар бойынша)», 2019-2020 жылдары қолданысқа енгізілді. Осылайша, мұндай оқыту инновациялық болып табылады және теориялық негіздеуді қажет етеді.

Мақаланың мақсаты – 015 Кәсіптік білім беру (мамандық бойынша) мамандығы бойынша мамандарды дайындау ерекшеліктерін талдау және олардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудың теориялық моделін құру.

Жүргізілген ғылыми және ғылыми-әдістемелік басылымдарды және өздерінің педагогикалық тәжірибесін зерделеу негізінде 015 Кәсіптік білім беру (мамандықтар бойынша) мамандығы бойынша болашақ мамандарды тиімді кәсіби даярлауға кедергі келтіретін бар қарама-қайшылықтар анықталды. Оларды жою және одан әрі зерттеу жұмыстарын жүргізу мақсатында 015 Кәсіптік білім беру (мамандық бойынша) мамандығы бойынша әдістемелік, технологиялық және диагностикалық блоктарды қамтитын мамандардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудың математикалық моделі әзірленді; олардың мазмұны мен ерекшеліктері сипатталады.

015 Кәсіптік білім беру (мамандық бойынша) мамандығы бойынша мамандардың кәсіби құзіреттілігін қалыптастырудың педагогикалық шарттарын анықтау мен негіздеу және белгілі бір мамандыққа сәйкес диагностикалық аппаратты жасау қосымша зерттеуді қажет ететіні дәлелденді.

##submission.downloads##

Жарияланды

2022-10-10

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМДАРЫ