МОДУЛЬДІК ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ НЕГІЗІНДЕ ОҚУ ПРОЦЕСІН ҰЙЫМДАСТЫРУ

Авторлар

  • Кусбекова А.Ш.

##semicolon##

модульдік оқыту, өзін-өзі бақылау, даму кезеңі, меншік деңгейі, еркін тәрбие

Аңдатпа

Модульдік оқыту технологиясының мақсаты: оқушы модульмен жұмыс істеу процесінде нақты мақсаттарға өздігінен (немесе белгілі көмек нәтижесінде) қол жеткізеді. Модульдің құрамы: әрекеттің мақсатты жоспары; ақпарат банкі; дидактикалық мақсаттарға жетуге арналған әдістемелік нұсқау. Бұл технологияны оқыту мазмұны аяқталған дербес ақпарат блоктары түрінде ұсынылады. Оларды меңгеру дидактикалық мақсаттарға сәйкес жүзеге асырылады. Бағдарламаны құру үшін курстың негізгі ғылыми идеялары бөлініп алынып, оқыту мазмұны солардың төңірегінде белгілі бір блоктарға топтастырылады.Содан кейін екі деңгейден тұратын кешенді дидактикалық мақсаттар анықталады. Оның біріншісі – оқу мазмұның меңгеру деңгейі, екіншісі-оны практикада және оқуды әрі қарай жалғастыруда қолдануына бағдарлау деңгейі. Кешенді дидактикалық мақсаттардан кіріктірілген дидактикалық мақсаттар бөлініп алынады да, модульдер соған сәйкес дайындалады.

##submission.downloads##

Жарияланды

2022-12-10

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМДАРЫ