Электроника және телекоммуникация саласындағы болашақ мамандардың графикалық құзыреттілігін қалыптастырудың инновациялық тәсілдері: мәселелер мен болашағы

Авторлар

  • В. В. Татарчук

##semicolon##

графикалық құзыреттілік, электроника және телекоммуникация саласындағы мамандар, жоғары оқу орындары, кәсіби дайындықты жетілдіру, жобалық-бағдарлы оқыту, өндіріспен серіктестік

Аңдатпа

Аннотация. Қазіргі әлем қарқынды дамып келеді, электроника мен телекоммуникация саласы да ерекшелік емес. Бұл саланың мамандары үздіксіз технологиялық өзгерістер жағдайында табысты жұмыс істей алуы үшін оларға терең теориялық дайындық қана емес, сонымен қатар жоғары графикалық құзыреттілік қажет. Бұл кәсіпқойлар үшін негізгі дағды, себебі ол күрделі концепцияларды, схемаларды жобалауды, құрылғылар мен жүйелерді жобалауға және техникалық құжаттаманы жасауға мүмкіндік береді.

Мақаланың мақсаты – болашақ электроника және телекоммуникация мамандарының графикалық құзыреттілігін дамытудың негізгі мәселелерін анықтау, осы саладағы перспективаларды анықтау және бар қарама-қайшылықтарды жеңу үшін болашақ электроника және телекоммуникация мамандары арасында графикалық құзыреттілікті дамытудың инновациялық тәсілдерін әзірлеу.

Мақалада электроника және телекоммуникация саласындағы болашақ мамандардың графикалық құзыреттілігін қалыптастырудың өзекті мәселелері, атап айтқанда, заманауи оқу материалдарының жетіспеушілігі, техникалық жабдықталуының жеткіліксіздігі, пәнаралық білім мен мұғалімнің біліктілігінің интеграциялану деңгейінің төмендігі және т.б. Виртуалды және толықтырылған шындық, онлайн курстар, интерактивті және жобалық-бағдарлы оқыту әдістері сияқты оқыту үдерісін жақсарту үшін қолданылатын инновациялық тәсілдер мен технологиялар талданып, сипатталады. Қалыптасқан Оқушылардың графикалық құзыреттілігін тиімді дамыту үшін оқу үдерісіне инновациялық тәсілдерді енгізу бойынша ұсыныстар беру. Кәсіпкерлік және өндіріспен ынтымақтасу, мұғалімдердің біліктілігін арттыру және пәнаралық білімдерді интеграциялау арқылы оқу бағдарламаларын одан әрі дамыту және жетілдіру мүмкіндіктері көрсетілген.

Әрі қарайғы зерттеулердің перспективалары студенттердің графикалық құзыреттілік деңгейін бағалау әдістерін әзірлеу мен енгізуді, сонымен қатар білім беру бағдарламаларын одан әрі жетілдіру нәтижелерін талдауды қамтиды.

##submission.downloads##

Жарияланды

2024-06-10

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМДАРЫ