Университеттердің цифрлык кеңістігіндегі транткерлік технологиялар

Авторлар

  • А. В. Кобылянский, С. В. Дембицкая, М. М. Ковтонюк, О. П. Косовец

##semicolon##

коучинг, цифрлық білім беру ортасы, білім берудегі инновациялар, виртуалды коучинг, білім берудегі инновациялар

Аңдатпа

Мақалада студенттер өмірінде жетістікке жетудің тиімді стратегиясы ретінде университеттерде коучингті қолдану ерекшеліктері қарастырылады. Авторлар сандық кеңістікте коучинг технологияларын қолданудың негізгі принциптерін анықтайды, коучинг тәжірибесінде цифрлық құралдарды қолданудың артықшылықтары мен кедергілерін қарастырады, сонымен қатар осы кедергілерді жеңу жолдарын ұсынады.

Мақаланың мақсаты – университеттің цифрлық кеңістігінде коучинг технологияларын қолданудың тиімділігі мен келешегін талдау, осы технологиялардың студенттердің өзін-өзі дамыту, өзін-өзі ұйымдастыру және оқу үлгерімдерін арттыруға әсерін зерттеу. сондай-ақ жоғары оқу орындарында білім сапасын арттыру және академиялық мақсаттарға жету үшін олардың әлеуетін бағалау.

Коучинг тәжірибесінде цифрлық құралдарды қолданудың артықшылықтары қарастырылып, педагог-тренерлер кездесетін кедергілер айқындалып, осы мәселелерді шешудің ықтимал жолдары ұсынылады. Білім берудің цифрлық кеңістігін құру жағдайында коучингтің инновациялық технология ретіндегі рөлі мен маңызын зерттеу коучинг жеке және кәсіби даму мәселелерін шешуге көмектесетін ЖОО-да студентке бағытталған оқытудың инновациялық педагогикалық технологиясы болып табылады деп тұжырымдауға негіз береді. ішкі ресурстарды жұмылдыру арқылы. Тиісті әдістемелік аспектілерді ескере отырып, коучинг нақты мақсаттарға жету құралы ғана емес, сонымен қатар тұлғалық және кәсіби өсу процесінде де, болашақ кәсіби қызметте де өзара әрекеттесу, ынтымақтастық және қолдау дағдыларын дамыту алаңы болып табылады

##submission.downloads##

Жарияланды

2024-10-10

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМДАРЫ