Жоғары оқу орындарының жарнама және маркетингтік коммуникациялары – мәдениетаралық аспектілер

Авторлар

  • Кафтанджиев Христо Николов
  • Кұрманбаева Жаныл Асылханқызы
  • Шустова Елена Павловна

##semicolon##

жарнама, маркетингтік коммуникация, университет, жарнама апелляциясы, архетип

Аңдатпа

Қазіргі заманғы ЖОО студенттерді, магистранттарды, докторанттарды тарту мақсатында
жарнамаға көбірек көңіл бөледі. Жоғары оқу орындарының болашағы өз маркетингтік коммуникацияларын
білім беру қызметінің әлеуетті тұтынушыларымен тиімді құруына байланысты.
Тиімді маркетингтік коммуникациялар үшін мыналарды ескеру қажет: аталған ел мәдениетінің
ерекшеліктері; аталған мәдени ортаға ең жақсы қолайлы жарнамалық апелляция түрі; әртүрлі
коммуникативтік стратегиялардың сипаттамалары, олардың оң және теріс жақтары және т. б.

##submission.downloads##

Жарияланды

2022-01-25

Журналдың саны

Бөлім

ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ